You are forgotten ! I've found a new man who treats me better than you do :)

Fräsisen ! Som ni ser så är bloggen ganska fuckad, försökte ändra designen till bara vit, vart helt ok men istället för å ä och ö i kategorin är de något konstigt ! Men Ebbson ska fixa den snart, taaaaaaack Ebbson ! :D Idag har vart annorlunda, allt från att bli helt mega glad, riktigt arg och hyper osv. Visst att de kan kännas som att man kännt en människa hela livet om man har kommit riktigt nära varandra under nåra månader, men att ha pratat med någon i en dag och känna så är lite annorlunda tror jag, känner att dethär kommer gå riktigt bra denna gång. :) Har vart hos Jess idag, hihi, de va nice, fick ansiktsbehandling av hennes mamma, det hjälpte asmycket ! Tack så mycket !! :D Kvällen har varit lite halvt dramatisk, men de fixar sig :) BTW ! Har fått en träningmakapär också, inte en cykel men en sån man tampar på, jag är glad !
We've run out of words we've run out of time
We've run out of reasons

We both know it's over baby bottom line
It's best we don't even talk at all

Don't call me even if I should cross your mind
I used to be trippin' over missin' you but I'm not anymore

Don't wanna hear your messages messages
I'm tryna erase you from my mind
Don't wanna know where you've been

Lite så jag känner just nu ! De är bara delar av låten jag valt ut, dom som jag kan relata till ! Jag mår bra !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback