[gårdagen]

Slutat grundskolan och nu är det sommarlov! Så jävla skönt! Gick ut med 315 poäng och ett stipendium, kan säga att jag är rätt så nöjd. Allt slit och plugg var iallafall till nytta. Nu är det sommarlov och jag ska bara ta det lugnt och ta för mig. Bara ta alla dagar som dom kommer. För sen börjar jag naturlinjen på gymnasiet!
Idag samlades romi och clau här för att vi skulle göra oss i ordning till avslutningen, och redan i klassrummet fälldes det tårar, alltså innan själva avslutningen. Efter skyndade vi oss iväg till en studentfest, min kusin Sara skulle firas, grattis till henne! På väg hem ringer marre och det slutade med att vi och clau drog till slipen. Dock gick vi hem rätt tidigt. Helt okej dag, och hoppas att alla lovdagar fortsätter så!

~Sama

Innan vi skulle åka iväg. Jag bar en Sessun klänning och mina vänner bär båda Jones&Jones.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback