Remember when you were my boat and i was your sea?

Världens jobbaste dag har jag haft! Cyklade in till skolan med träningsverk (believe it or not) i låren. Och min cykel är så himla seg, älskade den förra året, men hatar den nu! Blir den inte fixad slutar jag använda den. Aja, i skolan kände jag hur jag mådde sämre och sämre .. Det kändes som om jag hade feber men jag var inte för varm endå kändes det som en bastu inuti mig.
Och hade massor ärenden som skulle avklaras så jag kunde liksom inte bara gå hem ifrån skolan. Men efter skolan ringde jag iallafall min pappa och det slutade med att min farbror kom och hämtade mig. Här hemma har jag latat mig enda sen jag kom hem .. fast något positivt är att jag faktiskt gjorde tid åt att se första episoden av den nya säsongen av KUWTK! Fast det var inte lika bra som förra säsongen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback