[skulle kommit ut igår]

Igår hade vi klassens dag. Vi började med lite oc mys i klassrummet och drog sen vidare till laserdome. Vi körde i 2 timmar (!!). Dom två sista ronderna var jag helt slut så jag satte mig bara i ett hörn och vänta in att folk skulle gå förbi så att jag kunde skjuta dom hehe. Roligt att våra lärare också var med och körde, grymma var dom ju ;) lite minus poäng någon gång, men det var ju kul endå! Sen åkte vi hem för att byta om osv och tog oss till pappa grappa! Jag åt svartpasta med skaldjur, jätte gott! Rekommendation om ni ska tid! Och så valde jag melonglass till efterrätt. Några följde sen med hem för filmkväll men ingen brydde sig om filmen som la av efter ett tag ahah.
Det är sjukt hur fäst man kan bli vid folk. Förstår inte att vi alla ska skiljas åt och börja olika skolor och typ börja bygga vår framtid. Den känns inte som om det händer, och det känns inte som pm vi har avslutning imorgon, inte alls. Det kommer bli värsta gråtkalaset. Igår var vi ute till 12 och promenera i Lindö, ingen ville gå hem. Haha.

~Sama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback