So I guess i'm a fool, a fool in love

YOOOOOOOO BITCHES ! Hemma nu, eller har vart hemma i två dagar, men haha, efter en resa till Makedonien tar det ett bra tag att reparera så har inte ens orkat blogga. Har bestämt mig för att tyvärr inte skriva om min resa. Alltså, de finns igentligen inget att säga liksom på bloggen för de mesta är personligt och ja. Har vart som det ska vara i ett balkan land, och nu är de bara folk som är därifrån som fattar men ah, säger fest. Hoppas de räcker haha. Har i alla fall vart helt jävla underbart ! Fast dethär är sista gången jag åker ner i en vecka bara, det går inte, alltså mår så jävla dåligt nu, har ångest, vill bara tillbaka ! Kan inte sluta gråta, kan inte kolla på bilder eller nåt därifrån, har vart tvungen att hålla tankarna ifran det ! Vilket har vart i princip omöjligt så de är ganska jobbigt just nu. VARFÖR VAR JUST JAG AV ALLA SLÄKTINGAR TVUNGEN ATT HAMNA I SVERIGE ??? VARFÖR ??? Åh, alltså blir så arg. Känner mig verkligen inte hemma här, passar fan inte in. Tror inte jag ska sprida mer negativ stämning här. Har i alla fall vart en zombie sen jag kom hem och igår träffa jag Jess, i've missed heeeer sooo muuuuuuuch ! Vi had a blast, som vanligt ! På onsdag kommer Nikola, JAJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJA !! Biljetterna är till och med beställda så nu kommer han faktist på riktigt ! Så jävla bra, asso om inte han hade kommit hade jag typ dött av saknad ! Ih, älskar han ! :)
pic.twitter.com/2O0yfAAI
pic.twitter.com/QJyBYHn9
HAHAHAHAH Min arm ser så jävla biff ut här hahahahah, kan lova att den iaf inte är så biff igentligen hahahah
pic.twitter.com/tTFkuN1y
Min vackra hemstad, haha suddig bild men whateveeeer
pic.twitter.com/GCbbWBG3
Bild från nyår ! Asso herre, vi ser helt nerdrogade ut, och grejen är att denhär endå är ganska normal, domandra är värre därför tänker jag inte ens lägga ut dom ! Plus att jag inte vet om dem andra töntarna vill va med här, men hade nog inte lagt ut även om dom ville för de är rent ut sagt jävla katastrofbilder !
pic.twitter.com/a92OFz0V
På flygplatsen. :(
Inte så många bilder iknow, och alla på mig och Nikola, sorry men dom andra är inte till för internet hahah.
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback