Just as I start giving up, i'm not backing up

WIHOOO !

Bild från nyss, ska snart sova, har pyjamas på mig och grejer också, så stå ut med den ! HIHI ! Okey, nu får ja de att se ut som att jag är på bästa humöret, vilket jag verkligen inte är. Är förfirrad, irriterad, har världens hemskaste huvudvärk OCH skolan börjar imorn. Har aldrig haft så lite lust för skolan förut ! USH, har haft värsta underbara jullovet och nu ska bara skolan börja ! ORKAR INTE ! Idag liksom känner jag bara, asso, varför finns jag ens för ? Jobbig känsla. Att ta beslut är nog det värsta som finns. Postitivt är i alla fall att Nikola kommer på onsdag ! HAR SAKNAT HONOM SÅ HIMLA MYCKET ! Även om de inte ens gått en vecka, de är sjuuuukt hur mycket jag tycker om honom :)

I've tried, tried and tried ! And i've waited, and it's been long enough now ! Gotta make this decision soon if i don't wanna explode ! I need to get this out !

/ Clau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback