Jedward!

På lunchrasten satt jag, Romi och koalan i våran musiksal för att skriva på en låt. Ungefär 20 minuter innan rasten är slut ringer Fredrica och säger att vi snabbt ska låsa upp dörren och att dey är viktigt. Vi får veta att Jedward är i stan .. Så fort vi fattar att hon är allvarlig tar vi våra grejjer och springer ner i korridoren (skojjar inte när jag säger att det var som att springa för sitt liv, folk måste ha trott vi var sjuka). På 2 min var vi vid mc, hittade dom inne på hm efter 5 min. Vi snakka och fotades lite med Edward, John sa vi tyvärr inget ord til mer än i love you ahah. Vi hann preciis till lektionen där vi fick nationella svenska häftena. Här kommer lite bilder med edward :) Han insistera på att ta ett foto när han blåste en bubbla med sitt tuggummi som han höll på med i typ 3 min, hah.

~Sama

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3000514/images/2012/pic_186394404.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback