I never knew how much i've blown away from reality

Tycker alla borde checka in denhär gruppen, dom heter The Mend och kommer från England ! Tror starkt på dom, och att dom kommer växa i framtiden för dem är riktit jävla bra ! Remember their name bitches !
Just nu har jag genomgång i matte. Kan knappt hålla ögonen öpnna, är så himla trött ! Har inte fått någon sömn alls inatt och det är jag nog inte ensam om. Imorn kommer min kusin Nikola, asso nu är det sista gången jag skriver kusin innan hans namn, ni vet nog vem han är fram tills nu, hehe ! Och jag är så jävla glad, kommer bli så sjukt jävla mycket bättre med han här, och han kommer få mig att känna mig närmare hemma, då kanske de blir mindre jobbigt sen efter ... eller så blir de ennu värre haha, jo förmodligen. Men ändå, vill bara träffa honom ! Även fast jag vart helt otroligt trött har första dagen i skolan vart helt ok, förutom att Jess är sjuk, de har vart tråkigt utan henne :( Efter skolan ska ja till stan lite fort och sen hem till Maria. Vi ska bara chilla, hoppas jag i alla fall för jag orkar inte göra nåt annat. Sen när jag kommer hem ska jag träna. :) Nog av mig. Skriver ikväll :)
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback