I'M BACK !

FRÄÄÄÄSISEEEEEEEEEN ! Miss Claudia är tillbaka. :) Förlåt för att ha varit borta så sjukt länge, har ju varit i Makedonien sen kom Nikola hit. Sen har jag vart lite nere eftersom jag saknar detdär skitstället. Har dock vant mig lite nu, och blogglusten har kommit tillbaka lite när jag ser alla andra blogga :) Kan även säga att sömproblemen är kvar. Var så slut igår eftersom jag knappt sover när de är skola så jag gick och la mig en halvtimma efter jag kom hem igår, vid halv ett och gissa när jag vakna ? Vid fucking 3, helt sjuuukt ! Sen stack jag på stan med mamma och handla lite typ hårfärg (lite mörkare brun) svarta jeans och en blå chilltröja. Måste bara seja att jag är så jävla trött på dendär idiot fjortis/wannabe fashion stilen med ögonbryn som tar upp halva pannan och massa äckliga små kläder och halsband och örhängen hit och dit och det värsta är att den smittar av sig, TILL OCH MED PÅ MIG ! Och jag HATAR små kläder, örhängen kanske inte halsband, FAST är väldigt petig med dom dock ! SÅ FUCK OFF jag tänker sluta med demdär idiot fasonerna, tänker ha mina stora hoddies och collage tröjor och storaaaa tjocktröjor ! Vill bara säga att de absolut inte är fult dock (förutom dedär med ögonbrynen, de är sjukt fult) och fjortisenstilen/wannabe fashion är inte heller snyggt, men små kläder, örhängen osv de är skitsnyggt på de som passar i de. Just so you know, i'm not hating ! Låter så jag vet, men när man skriver av sig så gör man, och blir lite irriterad för stilen smittar av sig så mycket, alla börjar klä sig lika även dom som inte passar i de och de mår säkert inte så himla bra, och anledningen är ju för att alla tror att de är de enda sättet att få uppmärksamhet. JAJA, nog om de ! De är lördag, OCH JAG MÅSTE PLUGGA ! Hatar att jag lämnar allt i sista stund, nu för jag ha en no life plugghelg. :( :(
Min nyaaaaaa tröja, älskar den :)
/ Clau

Kommentarer
Postat av: Romina :D

"jävla trött på dendär idiot fjortis/wannabe fashion stilen med ögonbryn som tar upp halva pannan.."

HAHAH OMG.. CLAU JA ÄLSKAR DIG.. HAHAHHA <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 3< <3 <3 <3

2012-02-05 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback