WE FOUND LOVE IN A HOPELESS PLACE

muuuuu bitches, vakna typ för en halvtimma sen, alltså klockan halvtvå ... ehhehe, blev sent igår, riktigt konstig kväll. Gick till stan efter skolan med the girls, vi skulle köpa en present åt Jess. Blev en goodiebag med massor olika saker och produkter, tyckte vi gjorde ett bra jobb faktist :) Hos Jessica vart det riktigt kul, med mat, sång, dans, good people och hela rubbet. Tack Poski för en wonderful kväll. :) Sen efter födelsedagsfirandet stack jag och Ebba hem till mig eftersom hon skulle sova här, vi bytte om till mjukisar och började traska lite sisådär vid tolv ute i Lindö. Efter ett tag när vi kom hem fick Ebba riktigt ont i magen så vi gjorde té och jag poppade popcorn och la typ taco cheese krydda eller nåt över, herre jösses vad gott det va ! TESTA DET KAN JAG JU SÄGA ! Sen fick Ebba jättejätte ont så hon bara gick ut, trdde hon spydde så ville låta henne va, sen när jag lite senare kommer ut ser jag att hon sitter där bara med t-shirt, hämtade en jacka till henne och till mig och satte mig bredvid. Det va kallt, hon tjatade om att hon aldrig hade haft ondare, samtidigt ringde en packad kusin på skype, och right after that öppnar mamma hennes sovrums fönster som är precis ovanför ytterdörren och undrar vad fan vi håller på med och säger åt oss att gå in direkt. Senare smyg vi ut igen för att vänta på Ebbas mamma som var tvungen att hämta henne vid klockan två, stackars Ebbas mamma. Vart en sjukt bra dag i alla fall. Thank you to all ! :D

Hade tröttnat lite på låten, sen kom musikvideon ut. O_o Kunde fan inte blvit bättre, bland dom bästa musikvideorna ever. Jag som inte ens brukar bry mig om sånt. GREAT JOB !
KISSEEES :*
/ Claudia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback