look at the stars, look how they shine for you



WHAT'S UP ?
Har suttit och letat flygbiljetter till Makedonien ända sen jag kom hem från Sama. Det är kanske något jag ska nämna, jag kommer inte från Sverige utan från ett putteland i balkan som heter Makedonien, där har jag nästan hela min släkt och jag åker dit varje sommar. Hade typ mitt livs sommar där nere i år och saknar alla så himla sjukt mycket och känner mig bara helt desperat av att åka dit men det finns inte en enda bra flygblijett. DÖR AV PANIK !



Bilden är tagen på David Guetta konserten vi gick på i Ohrid, Makedonien. Sjukt kul var det ! Jag är den enda tjejen på bilden och till höger om mig ser ni en snygging som heter Nikola som är min kusin, tänkte att jag kanske skulle tala om vem han är eftersom han nog kommer nämnas en hel del här. :) Älskar dom alla. <3

PEACE OUT

/ Claudia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback