I'm just saying you could do batter !

Säg hej till en sjukt trött Claudia,
Har precis vaknat, mamma väckte mig astidigt, tack mummy... Jag måste verkligen ha en ny vinterjacka så ska dra mig till ingelstad med mamma och kolla efter en, hoppas hon går med på att checka in lita kläder också ;) Förövrigt så har jag val att göra idag, antigen tvingar jag med mig lite folk och drar på halloween fest, eller så har jag chillkväll med vänner, hmmmm ... tror jag ska snacka med peepsen om festan hihi ;) Måste sticka nu, mamma tjatar om att det är frukost.
En bild på världens bästa One Direction ! Lägg en kommentar om du också gillar dom ! :)

/ Claudia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem gillar inte dom nuförtiden ZAYN MY ÄLSKOOO

2011-10-30 @ 12:54:16
Postat av: Anonym

vem gillar inte dom nuförtiden ZAYN MY ÄLSKOOO

2011-10-30 @ 12:54:17
Postat av: Anonym

vem gillar inte dom nuförtiden ZAYN MY ÄLSKOOO

2011-10-30 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback