I WOULD'VE NEVER LEFT YOU IF I KNEW IT WOULD HURT SO BAD

FRÄS
Här sitter en sidådär halvdan Claudia. Inte så glad om man säger så, är så himla trött så att jag skulle kunna decka här och nu, och huvevärken gör ju inte saken bättre. Hade Ebba över till fem typ, när vi gick ut för att hon skulle möta sina föräldrar som skulle hämta henne var det redan mörkt ute, och då kom jag på att jag inte ens hade sett dagsljus idag. OJ ! Det var planerat att jag och Sami skulle ta en walkie (vårat ord för promenad, kom ihåg de för de kommer nog användas ofta här på bloggen) och sen dra till Maria, men så blev det inte. Får vell vila lite och komma igång med massa kul imorn. Igår tog Ebba och jag kort med hennes nya systemkamera, tänkte att jag skulle lägga ut nåra bilder. :)
eller ... en hel del faktist ! :)
chiiiilllaaaar
modell ?
Bonjour, je m'appelle Claudia !
Ebbson
- more ginger then ever !
seriös tjej på marken
förlåt kisspanter, men den var för klockren .. som en tröst ser ju jag också jättemobbad ut ..
De va nåra.
/ Clau

Kommentarer
Postat av: Anonym

gr inget kisspanter , den är för bäst !

2011-11-01 @ 00:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback