you never gave a damn fuck, did you ?

FRÄÄÄS, är typ asströöttt ! Vakna ju åtta för att gå på gymnasiemässan ! Tur att jag stack tidigt, det var fullt med folk sen ! Tyckte typ inget samhäll verkade bra förutom på de geer och haga, de va helt ok. För dom som vill läsa natur är eber nått att rekomendera, england i tre veckor, de låter inte fel alls ! Sen bar det av till Linköping för att höra om katedral. HERREGUD ! Så jävla imponerad, stog där och snacka säkert i en halvtimma. Blev jätte övertygad, låter helt supeeer ! Man har hur mycket möjligheter som helst efter att ha gått där, fast de kommer bli sjukt tufft, ska ju också gå internationellt, så de blir ju också lite kämpigt. Men de kommer bli hur bra som helst, har alltid velat gå internationellt så de är helt peffekt, är sjukt taggad på att komma in där nu ! Dock har dom kämpig matte och matte är inte min starkaste sida, deras enklaste matte är matte c och de är inte så värsta lätt men jag får fan knyta nävarna och kämpa nu ! IB heter den inetrnationella linjen och den är i katedralskolan, IB står för International Baccalaureate och den är känd över hela världen ! Hon som jag snacka med sa att efter man hade gått den utbildningen kunde man plugga i vilket universitet som helst, fast man behövde den svåraste matten på vissa tex cambridge university i England, men på nåt sånt hade jag inte tänkt att gå, hehe. Är sjuukt övertygad om att detta kommer bli bra i alla fall. Förövrigt sov jag när jag kom hem, sedan blev jag väckt av min kära kusin som ringde på skype så jag vakna. Sket i att svara och fortsatte sova, sen skriver idiotkisspantern Ebba och då kan man inte somna om mer. Så ringer upp min mupp kusin Niko då också som blev arg på mig eftersom vi inte snackat på länge, och vi har skypat fram tills nu i typ två timmar ! Alltid lika kul ! Längtaar as mycket efter honom ! Nu sitter jag här och väntar på att Ebbs ska komma, tänker nog duscha innan också ! Har inte så mycket mer att säga än att jag längtar JÄTTE MYCKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! till Makedonien, dööör typ ! De kommer bli sjuuuuukt ! Ska släppa loss som fan !
Förlåt för ett jäääävligt långt blogginlägg men hade bara endel att säga !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback