you need me, i don't need you

YO BITCHES,
Vaknade tidigare idag för att hinna duscha innan jag skulle dra till stan. Åt frukost och kom iväg vid ungefär halv tre. Mötte Jessica och Maria vid skolområdet (Djäkne), sen gick vi direkt in till stan. Jessica skulle köpa lite kläder och Maria skulle kolla och sen kommer fattiga jag som redan köpt upp mina pengar på kläder och mat denna månad, tur att föräldrarna inte snålar och ger mig pengar ändå. Jessica köpte två tröjor, sen gick vi runt och fortsatte kolla lite, inte för att vi va så inne i att leta kläder, vi hade mest viktiga samtal att prata om. Efter det gick vi till MC och köpte glass, pomme ( glass och pomme tillsammans är det godaste ever, tro mig eller ej) och läsk. Vi åt det och satt kvar där och snacka viktigt i 2 timmar som vanligt, haha. Sen chilla vi lite på stan, gick på toa och så. Sen stack vi till skolan och fortsatte snacka där, efter ett tag kom pappa och hämta mig. Seriöst, dagar som domhär när vi verkligen har mycket att säga, liksom, det behövs typ 2 dagar för att vi ska snacka klart helt seriöst, det tar aldrig slut liksom. I alla fall, nu sitter jag och hoppas att Maria och Jessica snart ska komma hem från sina grannies så vi kan göra nåt. Har faktist vart riktigt kul idag, älskar att prata, seriöst, det skulle va sjukt om man inte kunde prata, skulle dö. Nu ska jag typ äta ... är hungrig, och så såg jag att det fanns en princesstårta i kylen, mmmmmmmmmm.
Slänger bara in en bild för att jag hatar blogginlägg utan bilder :)

CAAOO PEEPS

/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback