you know exactly how to touch

Hej, vet inte varför men känner mig bara sjukt nöjd med livet just nu ! Bara älskar alla ! Har en sån känsla att jag bara vill gråta pga hur många underbara människor jag har runt om mig ! Puss på er alla ! Efter skolan kom Ebba med hem och va med lite på min träning som inte var den bästa, men men, de är bara 1 av massa ! Nu är jag rätt trött faktist och skolan börjar åtta imorn, så ska nog ta och sussa snart !
Tumblr_lujv76c48l1qfg2yqo1_500_large
Tumblr_lumfd3zxif1qkennso1_500_largeTherighttobereal-2_largeTumblr_lunhh6an6r1r1vsduo1_500_large
Det har nästan gått tre månader nu. Önskar du visste hur mycket jag längtar efter dig ! Står inte ut att inte veta vad du gör, skulle inte klara av att veta att du har någon ! Även om du inte är min vill jag ha dig för mig själv, ja vet, det är själviskt men du är det enda jag vill ha ! Om jag bara kunde kontrollera mig själv, på det sättet skulle det kanske göra mindre ont ! Fan vad jag tycker om dig !
Älskar Skins ! Relaterar så mycket till det dom säger där och det dom säger är oftast ganska invecklat ! Du som inte sett Skins missar verkligen något ! Skins är ett måste ! Det är den mest själkripande TV-serien du någonsin kommer se !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback