ya da one that i dream about all day

TJA ! Sitter på lektion och har SO, känner mig inte så jätte aktiv i lyssnandet om man säger så, sitter mest och kollar runt på allt underbart folk som finns i våran Stolta makedoner i Sverige grupp på facebook ! Och lyssnar samtidigt på Tose såklart ! ÅHHH VAD JAG LÄNGTAR ! Va just så inne i mina tanker, och alla minnena från i somras att jag kunde känna den hettande solen ! Asso vet inte om de är bara jag men när man vaknar så morgonen där nere, det känns så underbart, det känns rätt helt enkelt, kan inte beskriva känslan, men det är en av de bästa känslorna jag vet ! Gud va jag önska att jag va hemma, ibland undrar jag va fan jag gör här i Sverige ! Det är fan inte rätt att va borta från ens hem, det känns i alla fall jävligt fel !
Den jäääääääääääävligt stora statyn av vår underbara konung som tyvärr inte hann sprida sin släkt eftersom han dog för vårt land ! Jag är en jävligt stolt Makedon ! Så är det bara ! Ingen och inget kan ta det ifrån mig !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback