who am i to say you need me ?

Fräääääs ! Sitter här och ska in i duschen snaart jaooow ! Har sagt så sen 10 nu ..... Var på promenadis med Peski förut, peski är Jessica ! Vi gick helt seriöst överallt och bara snacka, köpte choklad osv ... haha, vi som skulle motionera och springa, blev att gå i slowmotion och köpa choklad också hahha. Vi snacka om real shit some vanligt, hahah och mitt i allt real shit kom vi fram till nått om spöken, och precis då hamnar vi på en gränd, och jag såg syner och började skriva och gömma mig bakom jessica, så börja hon med skrika och omg så står en tant i ett fönster och glor creepyface på oss. Så såg vi typ i syner varje gång vi kolla upp från marken, så gick vi och pesk sa precis kolla bara ner i marken hela tiden men så lyfte vi våra huven samtidigt och runt hörnet går en jävla hoooortant i helvitt, asso fatta va vi skrek , fatta asso omg ! Vi trodde de va slutet på våra liv ! Spöken är ju vita också ! Och sen när vi såg att de va en människa, omg hahaha, vi skratta så mycket att vi låg på marken ! Haha sen försatte vi real talka i 500 år till och dansa till bästa låten for life All back av Chris Brown, ballet på gatan jaaooww, sen kommer pesk emot en knapp så de kommer upp värsta sexy yeh bitch låt mitt i våran ballet dans. Haha, sen tog vi farväl för vi visste ändå att vårt snack aldrig tar slut ... Nu ska jag duscha .. Föresten detdär om att komma i säng tidigare, fuck that shit ! HAHA ! Imorn är det prov som gäller med Jess och Mario, så de blir lite skola också mitt i praon ! YAY ! Saknar faktist skolan lite ...
- hahahahaha, att jag ens lägger ut den ... så jävla fula, kolla igenom hela min mobil ! Vi har tagit typ 2361875178518735123 bilder tsm, inte en ända fin eller normal ! JÄVLA MUPPAR ! -.- -.- -.- -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback