We lost ourselves in the bright lights

HEEY
Har precis vaknat, klockan är tio över två .. känns både bra och dåligt, har ju sovit ut ordenkligt men nu hinner jag inte med lika mycket nu under dagen. Jag är hungrig och ska äta nått tror jag, funderar om de ska bli frukost eller lunch .. hehe ?! Idag är de planerat att jag och Maria ska ha film tjockis dag, alltså titta på film med typ godis, chips, popcorn och ja ! På ett sett är det bra att skolan börjar snart får då småäter jag inte lika mycket, inte alls faktist, de är nog det enda positiva med att skolan ska börja. Känner mig också ganska uppspelt, imorn ska vi skypa med släkten i Makedonien, eller släkten .. typ Nikola's familj bara. Vi ska beställa biljetterna till Makedonien, och bestämma om Nikola och Angela ska följamed tillbaka till Sverige sen när jag ska hem. HOPPAS JAG FÅR ÅKA, HOPPAS DOM FÅR FÖLJA MED TILLBAKA ! I alla fall, är hungrig nu.

PEACE MATE

/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback