when i say justin ya'll say bieber

Helu bloggis! Blogg.se har segat hela morgonen men aja, funkar ju nu. Justin Bieber's nya skiva är ute, jul-skivan alltså. Vad jag tycker om den? Både bra och dåligt .. några låtar är bra och julkänsla i men andra är bara dåliga, med dålig melodi och text, liksom som om låten inte är klar än. Fast jag gillar varenda biebz låt så jag antar att jag endå kommer lära mig gilla alla låtarna. Den bästa på skivan är faktiskt Someday at Christmas som han spelat in för mer än 3 år sen ungefär .. Påminner om hur långt han kommit. För lite mer än 2 år sedan släppte han sin första låt "One Time" och idag så är han världens mest kända tonåring. Inte illa, inte illa alls.

Videon är ifrån hans youtubekanal Kidrauhl och las upp 24/12-07.
~Sama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback