don't lose who you are

Okey ! Jag förstår att det kommer bli världens största "ingen bryr sig" moment när jag nu ska skriva om detta men det skiter jag i. Börjar med, that awkward moment when you've watched Zoey 101 you're whole childhood but never found the last two episodes and never been able so see the ending.
Okay ingen fattar ett skit just nu, men såhär är det, det är en tv serie jag kollat på sen jag var typ 10 ( jag var mogen när jag var 10, tv serien är för ungdomar OK!!!!!) den heter Zoey 101, och det är en Zoey, sen är det en Chase, Chase Zoey gå på pca, pca vara en internatskola i kalifornien, Chase gilla Zoey i två år, Chase inte säga nåt, Zoey byta skola till england, Chase bli mycket ledsen, saker hända, Zoey veta hur Chase känner, Zoey åka tillbaka till pca, Chase åka till england för att berätta hur han känner, Zoey vara i pca, Chase vara i england, Chase inte få åka hem, Zoey leva i pca med annan pojkvän. Så långt hann jag komma på den tv serien när jag var 10. Men sen, för typ en månad sen såg jag något om den tv serien och kom på att jag inte hade sett dom två sista avsnitten, jag typ återkände mitt desperate need av att se dom två sista avsnitten, och nu efter en månad har jag kollat klart alla fyra säsonger inklusive de två sista avsnittena, och jag känner bara ! MY LIFE IS MADE ! Gissa gissa gissa ? Zoey dissa sin pojkvän precis innan prom, Zoey inte gå på prom, Chase ringa Zoey under prom, Chase överraska Zoey, Chase ramla och slå sönder sig som vanligt, Chase inte ha nån känsel, Zoey pussa Chase och fråga om han kände något nu, Chase pussa Zoey igen och säga att ja han kände något nu, Chase följa med Zoey till Hawaii. ALLT = PERFEKT.
Där är en bild på castet från säsong 1, dem viktiga som kommer vara kvar i alla 4 sesongerna, är Micheal i blått längst åt vänster högst upp, Chase i rött bredvid, Zoey i blått bredvid Chase, Dustin den blonda killen på mittenraden, Quinn tjejen på hans högra sida och Logan killen som ligger ner.
Vet hur mycket alla bryr sig, men seriöst, Zoey 101 är viktig för min levnad, så klart de ska med på bloggen. Om du nu verkligen orkat läsa detta och fortfarande sitter och läser KOLLA PÅ ZOEY 101 !
LÄNK -----------> http://www.tv-links.eu/tv-shows/Zoey-101_733/season_1/episode_1/
KOLLA FÖR FAAAN !
ok, bye

sorry för detta inlägg, i mean it

hoppas nån njöt i alla fall ..

/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback