ever thinking about crossing that line?

Hemma efter en lång dag! Att vara på gymnasiemässa var asintressant tyckte jag, men nu blev allting så mycket svårare. Nu börjar det kännas som på riktigt. Att välja kommer inte vara lätt .. Ska nog ta naturlinjen och då finns det 3 skolor i stan - Eber, Haga&Kunskap, en i Söderköping - Nyströmska. I Linköping så var jag och kolla på Katedral's linje IB, bara linjen. Mina vänner som var och hörde om de tyckte det lät helt super, men jag fattar inte hypern? Måste ha fått himla dålig info. Liksom läraren skickade mig till en elev istället för att svara på mina frågor? Får väl ta mig till deras öppethus ..
Ebbz och jag för några veckor sen .. himla gullig mössa, tyvärr är den för liten .. ahah.
~Sama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback