tryna get to you

Tja, faila ett mattetest, mår skit, hejdå.
Hahah nae, men känns inte så jävla bra faktist ! Trodde jag kunde det ! idag har vi haft hemkunskap bara .. inte så mycket mer, nu har vi matte, har varken lyssnar eller gjort ett skit ! Sitter bara och längtar till Makedonien, orkar inte med jävla Sverige längre ! Allt går förfan bara fel här ! Vill kunna koppla av bara EN STUND utan att känna dendär stressande och jobbiga känslan av att jag måste göra något hela tiden och skita fullständigt i hur jag mår. Okey, negativt inlägg här, förlåt, ville bara få ut mig lite grejjer. Imorn är det Breaking Dawn premiär, det är i alla fall bra.
Tumblr_lup6j4caae1qei95oo1_500_large
Bilden väcker många tankar !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback