there's so much left for us to say

HELLO !
Bilderna är från igår på skolfesten.
Kom hem för ett tag sen, har haft fotbolltunering i stadium arena. De va ... anstängande, har sovit max 4 timmar inatt. Vart halvt tvingad att gå på skolfesten som var igår, kom dit och det är max 20 pers där. Va jätte nära på att gå ut igen, haha. Men så stanna vi och efter ett tag börja vi dansa och så, och då vart de kul, sen gick vi ut lite now and then, och Ebbs och jag hängde lite i uncan också. Vi satt också ute och sjöng What Makes You beautiful och försökte fånga polisens uppmärksamhet ett tag. Hahah ! De va jävligt kul i alla fall. Sen stack jag och Ebba hem till mig vid tolvtiden och skulle sova eftersom jag hade cup. Ebbs som inte ens behövde sova så väl sov som en jag vet inte vad. Jag dumhuvet va uppe och snacka med Jessica och Dallas tills jag inte ens kunde hålla ögonen öppna längre. Jag störde Ebba så mycket att jag fick sitta i den kalla garderoben i några timmar ... När jag kom tillbaka för att sova hade hon allt täcke, lite väl för mycket plats i sängen (fick knappt ens plats) plus att hon hade tagit både kuddarna plattat till dom och tagit mitt gosedur som jag använder som kudde (kan inte sova utan den, mitt huve är vant vid den sen jag var nyfödd). Och nu sitter jag här helt utmattad med tre timmars sömn efter en fotbollstunering som varat sedan 8 imorse ... NICE ! Hoppas på att Sama, Maria eller Jess ska höra av sig snart, har för mig att vi sa att vi skulle laga middag och se film idag ! Har lust, hoppas de blir av ! Plus att mamma och pappa ska på fest ikväll så jag är helt ensam !
Livet leker i alla fall !
/ Clau

Kommentarer
Postat av: ebba!

älskar att jag ser ut som en aspackad hora på bilderna....

2011-11-20 @ 17:16:48
URL: http://ebbanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback