so many questions, i need a answer

HEJ !
Hälsa på en sjuuuuukt trött Claudia ! Har vart död hela dagen, åter igen .. Men nu menar jag verkligen död, helt sjukt hur trött jag va både imorse när jag vakna och under dagen. Skolan har varit rätt tråkig idag faktist, franska i två hela timmar på morgonen och svenska direkt efter, inte alls kul. No i 80 minuter på slutet också, niiice.. Sitter bara och lyssnar på musik nu, ska snart göra en uppgift bara sen ta ett bad. Längtar till Makedonien sjuuuukt mycket ! Sen har jag inte mer att säga .. Eller jo på fredag ska vi föresten hem till Rita i finspång på födelsedagsfest, ska bli sjukt kul. :) Och nästa vecka på onsdag är de premiär av breaking dawn, den är faktist efterlängtad ! :D
Tumblr_lucwhgyypy1qb3fffo1_500_large
sötaast <3
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback