ONE MASSIVE TEXT about ONE DIRECTION

Finns det finare killar än dom här? Inifrån och ut, underbara hela vägen. Igår visades deras dokumentär på brittisk tv. Hur stolt blev man inte? Det är så olika, hur man själv trott dom är, och sen få se deras vardag och deras bekymmer. Och när Harry berättade om Red or Black uppträdandet .. någon som kunde hålla sig ifrån tårar? inte jag i varje fall. Dom är mer än vad jag trott om dom, om det även är möjligt. Och hur mycket dom utvecklats, allt dom hunnit gå igenom på så kort tid. Och vi har varit med hela vägen enda sedan i början. Det kändes sjukt. Känner mig verkligen lucky som fått träffa dom ett antal gånger. Man såg även mig och mina vänner när vi var och såg dom senast! Och så ser man Claudia mest av allt, i mitten av hela bilden! ahah.
‎I've always wanted to be one of those people who didn't really care much about what people thought about them... but I don’t think I am ~Harry Styles.
-Sama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback