now i have a schedule, with things i gotta do

KLAR MED JUDENDOMEN YAAY ! Dock tog det hela jävla dagen. Sen kollade jag på EMA ! De va helt ok ! Mycket bättre än förra året i alla fal. Fast grejen är ju att man redan vet vilka som kommer vinna alla pris, de blir liksom ingen spänning. Men de va kul att se alla framträdandena, Red Hot Chili Peppers, grymma som alltid, David Guetta helt jävla klockren, sjukt att se honom på tv efter att ha sett han i verkligheten, han blir man aldrig besviken på. Dock var Snow Patrol lite av en besvikelse, dåliga vocals och helt fel låt att uppträda, grejen med dom är att dom berör, då ska dom ju ta en sådan låt, men bara för att vara som alla andra tar dom en av deras vanligaste låtar, inte bra. Känner att jag måste lägga en kommentar på lille Justin också, Mistletoe var mindre bra medans Never Say Never uppträdandet alltid blir bra och häftigt, men den har blivit lite tjatigt eftersom han alltid kör den. Utöver har det vart en ganska stressig och tråkig dag. Har fått höra mycket tråkiga och tragiska nyheter, men de är bara sånt som händer, sånt som tillhör livet helt enkelt, det går över !
Tumblr_lu6sw7vd891r4wz8po1_500_large
Vet att han inte har något med mitt inlägg att göra, men han är så jävlaa fin !
Dock kom jag nyss på att han faktist kanske har lite med EMA att göra eftersom de hölls i Irland och han är Irländsk, sådäsåå ! ;))
kopuss
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback