jag slösar all min kärlek på dig och jag bryr mig inte

Kom hem från Rita för ett tag sen. De va födelsedagsfirande lite utanför finspång hemma hos henne, de va mitt ute i ingentstanns, haha. Men deras hus va sjuuuukt fint ! Vi gjorde typ allt, dansa, åt och framför allt snacka .. mycket .. haha, de va sjuuuuukt jävla kul. Tack så jävla mycket Rita och alla, de va jätte roligt. På vägen hem därifrån va det jätte dimmigt och läskigt, vi doog i bilen. I skolan idag hände inte så mycket faktist, en vanlig dag bara. Imorn klockan nio på morgonen bär det av till gymnasiemässan i Norrköping fram tills typ klockan 10 kanske, sen bär det av till gymnasiemässan i linköping för måste kolla in IB på katedralsskolan, ska bli sjuukt kul faktist, vill verkligen höra mer om speciellt katedral. Också så påminde sama mig om att de finns subway i Linköping, isudhgajsdgajhsdgajyd !!!!!!!!!!! SKA LÄTT ÄTA DET !
Bild från firandet, jeteeefin ........... haha neee, men är det fest så är det ;)
vi bjuuuuudeeeer
Ta det lugnt !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback