i've learn't to live half alive

VAS HAPPENIN ?
Har typ varit trött hela dagen även om jag vakna halv tre. In fact är jag så himla trött att jag inte ens orkar berätta om min dag, men den har vart helt ok. Jag ska typ gå och lägga mig snart, måste vakna tidigare imorn för att plugga på morgonen, alltså, de är ju lördag så vill ju inte sitta och plugga hela dagen. Ska förmodligen hitta på något med Ebbson imorn, something skojjigt. Vi ska nog vara borta vid hennes område, och hon bor nära en 7 eleven, så ska nog köpa en sån äcklig grej jag åt i Stockholm bara för att få tillbaka känslan jag hade där, när vi träffa 1D. Åh det va så jävla kul, vill tillbaka varje gång jag tänker på det, hur ont det än gjorde i min kropp efter dom dagarna, det var fan värt smärtan.
Slänger in en bild på mig och gulle bara för de. Vet att det typ är den mest redigerade bild ni någonsin sett men seriöst har aldrig blivit fulare på nån bild förut .. eller nu tog jag ju i men den är jävligt ful i alla fall. De är redigetingen med men .. ahh, you get my point. Don't blame myself för att ha blivit ful though, var både mega lycklig, tjufärdig och chockad .. kombinationen blev .. inte så bra ! No surprise !
Anyway, I love him <3

Måååste också dela mig mig detta !
Våga bara kalla honom bög eller säga något om hans brittiska accent !
Så jävla duktig ! NJUT !

Natti natti :)

/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback