i've come too far to turn around

- Haha, sööööööööööööta !
Hahah, den är från igår, fett knasiga men den funkar vell, vadå liksom ? ;D
Här sitter i alla fall en utmattad tjej som kom hem från praon för ungefär 40 minuter sen. Praoar på Foto på Stadium vid deras kontor som ligger vid max hambrugare. Kom dit vid åtta och och då visa dom mig runt, sen luncha jag med mina "kollegor". Efter det fick jag stryka lite kläder som sedan ska fotos för att komma in på deras katalog. Fick också rensa och ta fram lite kläder som ska fotos imorgon. Resten av dagen fick jag hålla på med lite dataarbete, typ slå ihop hur mycket tv skrämar alla staduims butiker i Sverige har. Gjorde de samtidigt som jag lyssna på musik, det tog mig en och en halv timme och det var faktist jätteskönt. Efter det slutatade jag. Är jättetrött eftersom jag inte sov inatt ... som alla andra nätter då. Måste verkligen ta tag i detta, det funkar inte längre, känner mig helt utmattad. Nu sitter jag nöjd efter en bra dag på praon, är faktist jättenöjd ! Ebba kommer snart, då ska vi vara diktiga och dra ut och springa, TAGGA !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback