it's nothing if you just stop and say fuck it

Sitter hääär, chillar lite lätt med Mac Miller, griiiim ! Ebbson sover, hon har ju vart och sovit över i kyrkan med konfan, hon sover här föresten. Vi har typ ätit mozarella MMMMMMM, chillat ute in thaa streets, och ja .. bara varit kisspantrar helt enkelt ! Har inte så mycket att säga, vill se film .. men har inte fått nått bra filmtips, skriv i kommenterer vettja, nått bra, inte action, skräck, thriller .... eller tecknat.
Ebbson ligger ihopkurvad som en liten köttbulle, kommer säkert inte få täcke ens när jag ska sova ......... :( Ett problem som måste lösas eftersom jag typ fryser .... Dumma ebbson, hon ska ha smisk imorn ! HÅRD SMISK ! Funderar på att göra nått prank på henne ... men vet inte vad, nått tips på det med ?
Imorn blir de jobbigt .. har typ halva mitt jävla hor jude arbete kvar, jag är så smart och sparar allt till sista dagen ! FML FML FML FML FML FML FML !! 
Jag för ganska längesen, bara för att jag hatar inlägg utan bilder ....
Peace out ghettorumpor
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback