it's gotta be you

OMG ! ONE DIRECTION UPPTRÄDDE PÅ X FACTOR FÖRUT ! KOLLADE LIVE SOM FÖRUT GENOM NÅGON SOM STREAMADE ! NÄR HAN DENDÄR VOICEMAN SA "ONE DIRECTION" OCH DEM KOM UT ! FICK TÅRAR I ÖGONEN ! HELT SJUKT ! OCH SEN SKYPA JA MED SAMA OCH VI SNACKA OM FÖRSTA GÅNGEN VI TRÄFFA DOM ! VI TRÄFFA DOM OCH VA BARA 7 STYCKEN, VI SNACKA MED DOM I CA 25 MINUTER OCH DET VA HELT SJUKT ! VILL BARA GRÅTA NÄR JAG TÄNKER PÅ DET ! ÄLSKAR DOM SÅ JÄVLA MYCKET ! VÄRLDENS FINASTE KILLAR, UTAN TVEKAN ! 390343_313637935329844_223852614308377_1267853_71648421_n_large
Idag inann framträdandet skulle jag tro, så jävla fina, ord kan inte berskriva !
Kan verkligen inte förstå att det har gått mer än ett år nu ! Kan inte förstå vad jag gjorde inann dess, don har gett än så mycket i livet, inte bara att dom är helt underbara utan också att få chansen att åka och träffa dom flera gånger, känna gemenskapen och spänningen med andra 1D fans ! Helt underbart är det, älskar livet mycket pga av er, ni har gett mig minnen jag kommer minnas hela livet, tre härliga resor till stockholm med mina härliga vänner ! Inte bara det utan glädjen ni sprider genom eran musik ! Alla känslor ni gett, att verkligen känna så mycket glädje att tårarna kommer, besvikelsen man har fått efter att ha fått ett nej av sina föräldrar, alltså att man inte får åka och träffa dom i stockholm, ennu en sjuk känsla som gav än mycket tårar, speciellt avundsjuka sen när man ser bilder på alla glada som fått träffa dom ! Och om de inte vore för er hade aldrig jag och mina kompisar blivit inspelade av englands största tv kanal itv, inte bara en gång utan fem också ! Och innan det hade Niall min favorit i gruppen berättat hur osäker han va i sig själv och i hur han såg ut, han hade fått hat av andra FANS och random people ! Kan inte besskriva känslan då när jag bara nämner att Niall är min favorit i gruppen och när kamera mannen som jag nu vet heter Ben frågar "Why is Niall you're favorite ?" Finns inte ord som beskriver hur himla skönt det kändes att förklara vad som gjorde honom så jävla bra och speciell ! Och det bästa var att veta att det va 90% chans att han skulle få se det ! Hoppas verkligen han gjorde det och nu förstår hur jävla bra han är ! ALLTSÅ ÄLSKAR DOM BARA !!! <3
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback