Is true love just once in a lifetime ?

HEJ !
Vet inte var jag ska börja, så mycket ups and downs idag, men jag tar och börjar från början, haha. Jag vakna av att mamma kom in och sa att jag hade försovit mig jätte mycket, nice ! Klockjäveln ringde inte ! Sen kommer jag sent till skolan och får inte komma in på lektion, nehe. Dagen gick och vi hade SO. Fick tillbaka samhällskunskap provet, fick vg, inget mvg, men behåller nog mitt betyg i det, sjukt skönt ändå. Och nu dagens höjdpunkt, eller asso, vet inte vad jag ska säga, sitter på lektion, Phille spelar på min mobil, skulle bara sänka ljuset för att batteriet var dåligt, såg att jag hade ett mess, gick in och kolla ! Mamma som skrivit att biljetterna till Makedonien var beställda, mina ben bara studsade under bordet, ville bara skrika, och det brände i ögonen, så sprang ut och bara tjööööööööt, va så jävla glad, gick inte att sluta ! Skrev till älsklingen på direkten och vi typ dampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Nikola bah : ajgjasgdjhadgjahsdguakhnasjkdaiusk jag bah : itdgkajsgaiusdgajksdgajgdjkagsd och vi bah : OH MY GOD ! Sen dess har min känsla vart ungefär som beskrivningarna åvanför, känns liksom som en lättnad, som ett typ, my life is made moment, längtaaaaaaaar så jävla mycket nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill bara dit ! ÄR SÅ HIMLA GLAD ! Ord kan inte beskriva hur glad jag är !
Bjuder på en grym låt från världens bästa film också !
PUZZ :*
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback