is this genuine love ? i wanna know

Sitter och kopplar av framför tv'n samtidigt som NCIS står på, de va mer intressant än vad jag trodde faktist. Har tränat idag, fotbollen är igång igen, var ganska lugnt och kul, men kan tänka mig att det blir ändring på de snart. Och första skoldagen efter lovet var en bra start, bra ny plats, bra humör, och en lyckad dag helt enkelt. Ska nog gå och lägga mig snart, är ganska trött och sov inget inatt, kunde inte sova och så var jag tvungen att vakna FÖÖÖÖÖR tidigt. Har seriöst inte så mycket att säga, känner mig inte inspererad av något och kvällen har varit rätt händelselös.
Bild från dagen innan skolavslutningen i somras. Var verkligen vit, fattar inte hur jag lyckas vara så blek .. Asso har alltid smink, ni ska se mig utan, ser ut som ett spöke, vet inte vad jag skulle göra utan smink, seriöst ! Tycker endå om bilden dock, tycker om den dagen, de va kul, vi bara städa i skolan och hade typ party i klassrummet, och våran klass var inte lika pubertetig då, nu är alla tjuriga hela tiden, och alla hatar typ alla, haha.
HA DET BÄST !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback