if you can wait til i get home

Har haft en sjukt konstig känsla de två senaste dagarna, har inte sett fram emot något. Har haft en magkänsla som hela tiden sagt att något är fel ! Har trott att det vart på grund av många saker men de har alltid visats att det inte var så. Jag har intalet mig själv hela tiden att jag inte vet vad felet är, men nu ska jag sluta ljuga för mig själv hur rädd jag än är för sanningen. Fattar inte att detta händer, det var fan inte meningen. Det är nått nytt för mig, vet inte hur jag ska hantera det. Klarar inte av dethär, jag skäms.
Asso seriöst förlåt för allt depp, jag sa att jag skulle skriva av mig ! Läs snälla inte om de smittar av sig, for real. Men undrar bara om någon mer kännt såhär ? Eller om de bara är jag som är konstig.
/Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback