if i had the secret, the secret to you're love

Tjenare !
Sitter här och känner mig ganska utsliten, har vart mycket idag. Började med slöjd, hade faktist trä idag med Jessica, vi har igentligen sy men vi var tvugna att göra en ram till ett broderi, mycket roligare än sy ... Och jag har ju typ ig i sy så är ganska besviken på att jag inte tog trä. Vi hade också två gamla nationella prov idag som ska vara underlag för våra betyg denhär terminen, det var läsförståelse i både engelska och svenska direkt efter varandra, till min egna förvåning gick det så himla bra på båda vilket inte är likt mig eftersom läsförståelse är min svaga sida. Gympan va också askul vi körde typ myteri .. eller inbördeskrig som killarna kallade det, haha. Efter skolan stack jag, Ebbs, Maria och Jess till stan, vi stack bara till bik bok, se va ju 50% på allt, vi var där väldigt länge. Dock kunde jag inte köpa något eftersom jag är en jävla fattiglapp som slösar sin månadspeng första veckan. Efter det åt vi en kebab var ! Alla förutom Jessica som gick hem tidigare. Efter det tog vi bussen hem och jag hade träning nästan direkt, det är en av anledningarna varför bloggen har varit så dåligt uppdaterad, ber om ursäkt för det. Har inte så mycket mer att tilläga, är trött, ska sova, niiiiight :)
Tumblr_lufq8fzzzz1r442t4o2_500_large
deeeeeet är inte ens roligt hur fin han ääääääääär !!!
378776_281496891889974_241058025933861_860352_1239249451_n_large
asso puuuss på dom ! Liam ser ut som en jävla smurf, zayn är en jävla mupp, harry har värsta "i'm here for ya ladies" sitsen ... och Niall .. NIIAAALLL ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ASSO HAHAHAHAHAHHA ! Asso puss på han, jag som trodde han inte kunde bjuda mer på sig själv, men min hora överraskar alltid .. ja han ser iaf ut som en swagger bonde ! puss på dom <3 ONE DIRECTION ! <3 <3 <3 <3 <3 <3
OKEEY ! Ber mycket om ursäkt för typ bara 1D men det går inte att inte lägga upp domhär bilderna och har typ inga bilder, måste börja ta lite ! LOVAR ATT DE KOMMER KOMMA BILDER !
niiiiight :*
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback