i won't lie, i'm falling hard

Har börjat kolla på en tv serie som Ebba tipsa om, 10 thins i hate about you heter den. Har inte ens sett klart första avsnittet, men en så länge är den riktigt bra ! Och den blir förmodligen bara bättre ! Kan länka sem längst ner. Kvällen har vart boring, sura föräldrar låter mig inte gå ut för att de vart arga över att mitt rum har vart stökigt i en vecka och att jag inte städat fast de har tjatat hela tiden, jaja. Jag var ändå jättetrött ! Nu ska jag fortsätta kolla. Företsen, ville bara tala om att jag smått längtar tills nästa vecka ! Massa kul sker då, på onsdag är premiären av Breaking Dawn, är så himla sjukt excited ! Och på fredag är de ju dendär skolfesten på skolan (DP) och på lördag ska de hittas på nått mys ! Allt dethär rolgare får nog tiden att flyta förbi fort, snart sätter jag nog min fot i Makedonien också ! Det är sjukt så mycket jag längtar, vet att ingen bryr sig och att alla har fattat, har nog blivit lite tjatigt, men jaja, sån är jag.
Någon ny Rihanna låt, gillar rytmen, låten är jätteskön att bara ha i bakrunden när man känner sig sådär lite lugnt positiv !
länken:  http://www.tv-links.eu/tv-shows/10-Things-I-Hate-About-You_10767/season_1/episode_1/
:*
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback