i only miss you when i'm breathing

- Bild från mitt och Ebbas photoshoot.
Tjaaaaaa ! Lite smått beslutsångest här ! Alla bra artister har helt plötsligt fått för sig att komma till Sverige typ samtidigt ! Vill gå på Jason Derulo, Avicii, David DeGraw, Simple Plan, LMFAO där Far East Movement gästar också, Micheal Bublé, Snow Patrol, och Dj Tiesto ! Alltså veeeeet inte vilken jag vill mest ! Asso vill gå på alla assssmyckeeeeeeee ! Men tror de blir Jason Derulo helt klart eftersom mitt umgänge har lyssnat på honom sen sjuan plus att biljetterna är tätt intill gratis också, men vill såå gärna gå på Avicii också för de kommer vara världens jävla ööööösss ! Samtidigt skulle de vara så jävla synd att missa Gavin DeGraw, Snow Patrol, Simple Plan och Micheal Bublé eftersom dom är så jävla bra musiker !!! Men såklart kan jag inte gå på allt .. ska gå på två av allt ... eller en, får se ! ÅÅHHH ! ÅNGEEEEST ! Idag sov jag i alla fall länge, sen chilla jag med Maria all daaay, och snart ska vi chilla igen jaoww och sticka ut en stund ! Imorn ... SKA JAG TILL STOCKHOLM !! YAY YAY YAY ! Ska shoopppaaaa ! Köpa skooor ! Och ... ÄTA SUBWAYYYYYY ! OH YEAH BABY ! Ska bli bäääst !
- Hare bra
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback