i heard you got a new chick, but that's a little barbie doll

WEEEHO ! Hemma från en underbar dag i Stockholm ! Älskar allt med den staden! Shoppingen, stämningen, alla ställena, aktiviterna, folket och alla restauranger ! Vill bara flytta dit ! Va där på lite snabbshopping. Eller "snabbshopping", det var en hel dag men det verkar som att man skulle behöva en vecka för att kolla igenom allt man vill där ! Hann i alla fall med HM (det finns så många, och de är så stort där, som en helt annan affär), liteskobutiker, Carlings, Weekday, BikBok, Zara, TopShop, HOLLISTER och meeeeer ! Kommer inte ihåg, ville till Urban Outfitters men de ligger ju enda vid NK där någonstanns, orkade inte gå dit sen. Var lite i gallerian och kolla lite här och där också ! Åt på Pizza Hut, vi hade bråttom ... och mamma vägrade äta Subway, började nästan gråta ! Haha ! Somnade i bilen, sov lite dåligt inatt, men tog vell igen de nu, måste vart riktigt trött, somnar aldrig i bilar ! Och ni kom jag på hur jävla mycket jag har att plugga, eller mycket och mycket, en NO hemtenta och ett SO prov att göra själv (nån ny projekt grej) och träna till ! Dock är jag halvvägs på No hemtentan, tänkte göra klart den idag faktist !
Detta köpte jag :
Väska från Hollister
Skor från Scorett
Jacka från HM
Semst kvalité i know, orkade inte så tog med macen.
Okay, orkar inte blogga nu, är sjukt hungrig, och måste komma igång med plugget !
SEYAA LATER ALLIGATOR !
/Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback