i hate skinny love.

FRÄS !
Bilden är från skolan när vi skulle ha skolfoto.
Sjukt utmattad tjej här ! Har sovit så jävla dåligt hela veckan ! Och dethär var min enda sovmorgon ! Sov 13 timmar, skulle sovit mycket mer men blev väckt och tivngad upp ur sängen. Jessica hade viktiga saker att prata om direkt och ringde på skype, va vell bra ändå, fick mig att vakna till lite. Sen när jag skulle släppa in lite ljus i rummet med att öppna paciennerna (ingen aning om hur de stavas) så händer absolut ingenting, helt grått ute, solen hade redan börjat gå ner och det var bara molnigt ! Sen åt jag lite lunch , vet inte riktigt om jag är så sugen på att påbörja denna dag, har massa städ och plugg framför mig. Fast ikväll vill jag göra något, se på film eller något, ska fråga tjejerna sen. Det är typ exakt 5 veckor kvar tills jag åker till Makedonien ! Längtar helt sjukt mycket, och tiden kommer gå så fort och snart är jag där ! Saknar dom assmycket ! Önska jag kunde förklara tillräckligt bra ! Sverige har blivit helt ok här ändå, tror jag kan leva här ett tag till i alla fall. :)
Hare bra.
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback