i close my eyes to see you're face

FRÄS !
Sitter här efter att ha gått runt som en zombie på ingelstad, var så jävla trött ! Men nu har jag typ överenergi och sitter och sjunger på världens underbaraste Tose Proeski väääldigt höögt ! Vaknade tidigare idag för att plugga lite, fick en punkt om Judendomen gjort, sen stack jag och shoppa istället, så duktig är jag. Fick hem en tröja och lite smycken, yaay, alltid bra. Snart ska Ebbs komma, och då ska det ätas ooooossst, är jätte ost sugen. Har inte så mycket mer att säga faktist, men sorry för så dålig uppdatering idag.
Där har vi mina tre favoritlåtar av Tose. Vet att ni inte fattar ett skit på dom två sista, men fan njut ändå. Han är bäst ! R.I.P !

/ Clau

Kommentarer
Postat av: StavningsNazi

your face*

2011-11-06 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback