i can't love you more than this

Sitter och har Engelska ! Vi gör inget .. tror jag inte, för vissa gör prov ! Dagen har vart epic som vanligt ! Gissa vad vi hitta på idag ? Sama sa att hennes mobil inte kunde gå sönder ! Då fick jag och Jessi en idé vi skulle kasta den högst upp ifrån vår trappuppgång i skolan, första gången missa vi så den bara föll en trappa (den gick inte sönder.) Sen andra gången föll den ända ner ! GISSA ? HAHAH den pajja ! Det va sjukt epic haha. Annars har inget hänt idag, är sjukt trött bara ! Vi har ingen idrott idag så vi slutar tidigare, då ska jag hem och se GG, sen är det träning. BLÄ ! Har inte lust ! Och min hand värker som fan just nu, usch, vill sova !
SÅ JÄVLA FINA !
Nåra låtar på deras album har typ läckt .. såg de ... tänkte inte lyssna ... sen sa dom att Niall och Louis hade solo på "More than this" då gick det inte ! Fast asso tror de va bra att jag lyssna ! Trodde albumet skulle va ganska dåligt så va ganska besviken, sen hörde jag domhär låtarna ! Grät av stolthet igår ! Så jävla bra ! ÄR SÅ JÄVLA STOLT ATT JAG BARA VILL BRYTA IHOP OCH GRÅTA ! Saknar dom så jävla mycket, de va längesen dom kom hit nu ! KOM HIT WE MISS YOU ! Låter ganska drygt mot dom som inte har träffat dom än, men alltså, can't help my feelings och jag hoppas faktist att de som inte träffat dom får göra de !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback