i can see in you're eyes, everything in you're eyes

Har jätte ont ! Blöööh ! Lyssnar på musik, The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die ! Blir aldrig trött på den låten, har gillat den i typ mer än ett år nu, så jävla bra ! Idag har jag varit med Maria, jag hade tänkt att hon skulle fixa mina naglar men de glömde vi. Också har de varit fars dag, mamma gjorde lite godare mat osv, så käka vi, det hette nått speciellt som jag inte kommer ihåg så kan tyvärr inte tala om vad det var. Nu är jag här hemma och tar det lugnt, ska nog se någon tv serie snart, och äta kanelbulle hihi ! Imorn är det skola och träning, bara att tagga ! Så jävla skönt att typ inte ha någta uppgifter att göra, bara NO uppsats men den är det ingen tidsgräns på, fett chill ! Nu ska jag titta på 10 things i hate about you.
i hate how much i love you boy, i can't stand how much i need you
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback