i can do anything if i just put my head in the game

Mitt SO-arbete om judendomen är inlämnad! Oh, kan inte beskriva lättnaden! Ett häfte på 9 sidor .. fast den innehöll framsida, källförteckning och annat onödigt hah. Jag har varit så off dom är 3 dagarna för att jag och Maria knappt haded börjat med våra häften så vi var tvugna att plugga allt vad vi kunde dom är senaste dagarna, och vi fick till det! Fast det här är sista gången jag lämnar något till de sista dagarna! egentligen är det ett löfte som alltid bryts, fast ska hålla det den här gången, pinky promise. Så idag har jag alltså spenderat dagen pluggandes med Maria. Hon hade också släkt över som gjorde allt roligare, plugg och snack - bra kombination om man kan klara det ;) jaja, vet att jag snackat som en nörd igenom hela det här inlägget .. men måste avvänja mig nu efter allt pluggskrivande.

Ge mig doom .. ska önska mig dom i födelsedagspresent, tills sommarn kommer har jag nog lärt mig gå i klack ..

~Sama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback