how am i gonna sleep when it feels this bad ?

Tumblr_lso4yshqyl1qjw94vo1_500_large

Bilden är så fin, och så jävla sann !

Har precis ätit rökt lax , älskar lax MMMM ! Men seriöst, kommer fortfarande inte över detdär med döden, i alla fall inte om de inte är pga ålder ! Tänk på alla som får sörja när bara en person dör, tänk hur många som går miste av en jätteviktig person i deras liv ! Hatar döden. Så är det bara ! Och alla dåliga saker händer alltid just dom som minst förtjänar det. Livet är så himla orättvist !

Och nu lite killproblem emosnaccccck ! Om du nånsin läser min blogg, och google tranlatar detta så vill jag bara tala om att jag inte kan göra mer för att visa hur jävla mycket jag tycker om dig, jag försöker och försöker men du verkar inte fatta någonting ! SNÄLLA BARA FÖRSTÅ !

Sorry för mina två depp texter här nu, hehe. Kände bara att de behövdes.

/ Clau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback