getting fucked up

Åh herre vilken dag, har varit så himla seg, det har vart grått hela dagen ! Vaknade klockan åtta imorse på grund av att Sama's brorsor grät JÄTTE HÖGT ! Jag la mig under täcket, la kuddar över huvet men hörde fortfarande, efter ett tag tror jag dom åkte till dagis och då kunde jag somna om. Sov till typ klockan tolv, vi sega hela morgonen typ åt frukost lyssna musik och så. Nu är jag hemma och har kollat på ett avsnitt Zoey 101 och ätit. Nu är jag mätt i magen och sitter och lyssnar på Mac Miller. Han är grym.
Kanske inte världens trevligaste text, men älskar hans röst, the beat och den är sjukt bra när man bara känner sig pissed och negativ. :)
ALRIIII BYE
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback