everyone want's to grow up while i wanna stay a kid

HELLO PEOPLE !
Vaknade tidigare idag, halv tolv, är sjuuukt stolt ! Kolla på ett zoey avsnitt i sängen bara för att få upp ögonlocken lite, sen stack jag till stan nästan direkt med Maria och Vici. Vici gick och klippte sig, jag platta hennes hår innan, i en frisör salong, stog bakom frisör stolen, asso fatta hur grym och pro jag kände mig !!!??? :D Sen köpte jag jeans, tänkte lägga in dom här men vafan, vanliga svarta jeans från carlings typ lite tunnare och jätte strech och mjuka, liksom svarta, alla har dom nog också redan, ser inte anledningen att lägga ut dom. Jaja, sen åt jag kebab, fast det ville inte Mario och Vici ha så dom åt sallad på fräcka frökens ... kände mig lite tjock som tog en chokladboll och en light där igen men jaja sån är ju jag. Sen nu kom jag hem, sitter och lyssnar på sjuuuuukt bra musik. Ska nog göra nått senare ikväll, vill bara vila lite vaknade ju astidigt. Om ni är intresserade är jag JÄTTEGLAD, min mamma räknar med att jag ska till Makedonien, vi prata om att fixa min utväxt och hon bah "Det kan du ju göra när du åker till Makedonien nu i vinter" och jag bah va tvungen att hålla min otroliga glädje inomords ! ÅHHHHH ! Ska förmodligen åka i tio dagar ! Asso om jag åker, OM JAG ÅKER ska ta vara på min tid och ha så jävlar kul hela jävla tiden att jag inte ens kommer komma ihåg mitt egna namn ! JAPP så är det ! Det här inlägget har tagit så himla lång tid att skriva att jag redan vilat klart och ska göra något nu.
Tumblr_ltz6rxwfzc1qhg3huo1_500_large
Lägger upp bilden bara för att detta är så jävla sant, sen man va liten fick man lära sig att inte vara självisk, att dela med sig, att vara snäll mot sina vänner, att alla är lika mycket värda, osv. Fram tills nu i den här åldern har nog dom flesta älskat i alla fall någon och kommer säkert ihåg hur jävla lång tid det tar att sluta, det går inte man måste radera den ur sitt liv, se till så att den aldrig kan höra av sig och att man aldrig ser den igen, då kanske man glömmer den under dagarna, men på  kvällarna när man sitter där och tänker gör de precis lika ont som vanligt, de tar verkligen evigheter om det ens går. Så jävla trött på allt folk, vi har gjort så att världen består av svek, bara svek. Och inte många får som dom önskar, det skulle kunna vara bra, men vi går bara neråt och neråt hela tiden och ingen vet vad man ska göra, det går inte att stoppa det är bara en tidsfråga tills det blir KAOS !

Hare bra.
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback