everyday it will rain

OKEY ! Vet inte riktigt vart jag ska börja. En mycket intressant dag kan jag ju säga. Skolan va helt okey som vanligt, haha, vi skulle göra stickprov på datorerna så alla fick smått panik och tog bort allt olagligt, haha det va rätt komiskt. Sedan efter skolan drog jag på stan med Sama, vi stack till mc och jag tog en sallad och sen åt sama och jag glass också, hihi. Sen någongång kom Ebba och vi bara chilla fram tills vi va tvugna att akutköpa godis, popcorn, osv. Sen säger jag bara en sak, min handled, stukad. AJ ! Behöver inte gå in på det mer ! FILMEN VAR KLOCKREEEEEEEEEEEN ! Breaking Dawn dårå ! Den bästa av alla i serien helt seriöst ! Grymt bra gjort alltså ! Ord beskriver inte hur jävla snygg Edward va ! Och Jacob ... och Seth så jävla söt .. okej, lägger av nu ! Sen hängde vi utanför bion med folk jaaow, kul jaoow ! Sen vart det creepy, Jessi skulle till sin mormor och hämta sin väska efter de skulle vi ta bussen hem ! På vägen dit snacka vi det allvarliga livet och det gjorde vi även i väntan på bussen som tog sin tid på att komma. Nu sitter jag här och det värker i min hand. Ska ta en dusch nu ..
Tumblr_luk1ducuq71qj6mdmo1_500_large
Grymt fin bild från Breaking Dawn !
/ Clau

Kommentarer
Postat av: Alexics

reply: tack!



allt bra? :)

2011-11-16 @ 22:37:54
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback