everybody hurts just a little too much, everybody hurts but it's never enough

Det är inte en glad flicka som sitter här just nu .. Ebba väckte mig jätte tidigt, så jag är typ jättetrött, och det enda jag har framför mig idag är typ plugg ! FAST NAE ! Ikväll är det EMA ! Ser fram emot det jätte mycket ! Ganska bra sak att göra efter att ha pluggat hela dagen. Fail att nån typ skulle rätta min stavning på förra inlägget och gjorde det från rätt till fel .. semst. Hatar när någon rättar .. hahha.

Tumblr_ltfrk8bqgq1qje3qvo1_500_large
Tumblr_ltbu6xxqoa1qi23vmo1_500_large
Ord förklarar inte hur mycket jag längtar till Kalifornien !!! Dör verkligen, har alltid, ALLTID varit min dröm att åka dit ! Kommer gråta som en jag vet inte vad när vi landar där på LAX om vi ens gör de men ja .. asso när vi landar över huve taget, liksom, det är är USA jag kommer vara i, PÅ RIKTIGT ! Vill gråta av känslan, Ska verkligen bli helt fantastiskt ! Det är exakt 6 månader och 20 dagar kvar .. men det går vell fort !
Ha det bra så längre :)
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback