c'mon we gotta make a stand

Sorry for no update typ, men jag har inte haft något att skriva om! Ska försöka leva coolare, lovar. Claudia sov över igår, och herregud våran humor .. speciellt på kvällen när vi bara sitter framför datan? går inte att beskriva. Men idag så har jag slappat i min tracksuit och gjort nada, eller jag åkte iväg till Kolmården med familjen för att hälsa på släktingar, på zoo alltså ;) nej jag skoja, men dom bor där ute i ett bamsehus, så det var lite kul. Imorgon vill jag iväg till stan men får se om någon hänger på. Förövrigt har jag underhållt mig med att göra outfits på polyvore, dom är skitfula hehe .. men kanske lägger upp någon senare för skojsskull, för det är det enda jag hållt på med liksom .. hehe. Nu börjar texten bli tjock och tråkig så jag lägger av här. Hasta la vista amigos.
Ja, jag är besatt av Selena .. pinsamt men sant .. Gäller dom flesta disney kändisarna.
~Sama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback